Google Adwords ile reklam vererek, bütçeniz ne olursa olsun siz de internette adınızı daha kolay ve ekonomik yollarla duyurabilirsiniz.
Dünyanın en çok kullanılan arama motoru olan Google, hayatımıza her geçen gün bir yenilik getirmeye devam ediyor. TBM yani Tıklama başına maliyet sistemi ile çalışan ve sitenizle ilgili anahtar kelimelerin aranmasında Google aramalarında sahip olduğunuz web sitesi ya da blog sayfasının üst sıralarda yer almasını sağlamak amacıyla kullanılan bir araç olan Google Adwords, bütçeniz ne olursa olsun, reklam vermenin en doğru ve en kolay yoludur. Google’a anahtar kelime odaklı reklam vermek için, bu anahtar kelimelerin sitenizde tıklanmasına vermek istediğiniz en yüksek rakamı belirlemelisiniz.
Adwords Çalışma Sistemi:
Adwords, kullanıcıların web siteleri için seçtikleri anahtar kelimelere 1’den 10’a kadar bir puan verirler. Böylece Adwors’ü özellikle yeni kullanmaya başlayan kullanıcılar, seçtikleri anahtar kelimelere Kelime Puanı belirler. Siz de bu sayede Reklamlarınızın ne ölçüde görüntülenmesini, anahtar kelimelerin ne kadar tıklama getireceğini ve bunun için ne kadar bütçe ayırmanız gerektiğini belirlemiş olursunuz. Dilerseniz minimum, dilerseniz de maksimum bütçe ayırarak sitenizin reklamını yapabilir ve hemen daha çok kazanmaya başlayabilirsiniz. Verdiğiniz reklamlar, Google tarafından belirlenen sitelerde yayınlanır ve harcadığınız bütçeye göre belirlenir. Sitenizin kategorisi ile alakalı anahtar kelimeleri belirledikten sonra, siz de bu anahtar kelimelerin puanlarını ve sitenize ne kadar hit getirebileceklerini öğrenebilirsiniz. Tıklama Başına Maliyet sistemi ile çalışan bu sistemde, sitenize gelen ziyaretçiler reklamlarınıza tıkladığında, siz de bu sayede para kazanmış ve sitenizi daha büyük kitlelere duyurmuş olursunuz.
Google Adwords Anahtar Kelime Aracı:
Adwords’un sunduğu bir diğer avantaj da, anahtar kelime aracıdır. Anahtar kelime aracı sayesinde, sitenizin yer aldığı kategoride hangi kelimelerin, ne kadar aranma hacmine sahip olduğunu ve bu sayede ne kadar kazanabileceğinizi öğrenebilirsiniz. Google’ın bu çevrimiçi reklamcılık programı, hitap ettiğiniz kitledeki yeni müşterilere daha kolay yoldan ulaşmanızı sağlar. Reklamlara ayıracak bütçeniz yoksa, o zaman anahtar kelime aracı ile de sitenizin değerini arttırabilirsiniz. Bir Moda siteniz mi var? O zaman bu anahtar kelime aracı ile o sektörde en çok aranan kelimeler, kıyafetler, markaların aranma hacimlerine ulaşabilirsiniz.