İnternet kullanımının artmasında sosyal medya kanalları oldukça önemli bir rol oynamıştır. Hızla büyüyen bu platformlar aynı zamanda işletmelerin klasik reklam anlayışlarını da değiştirmiş ve dijital reklamcılık üzerine yoğunlaştırmıştır. Mevcut reklam anlayışlarından çok daha geniş kitlelere hitap etmenizi sağlayan sosyal medya kanalları ile işletmenizi daha hızlı ve etkili bir şekilde tanıtabilirsiniz.
İnternet reklamcılığı günümüzde sadece arama motorları üzerinde değil artık sosyal medya kanallarında da yürütülmektedir. Bu durumu büyük bir fırsata çevirerek firmanızın marka bilinirliğini ve güvenilirliğini sosyal medya kanallarında ön plana çıkarabilirsiniz.
Firmamız tüm sosyal ağlar üzerinde işletmenizin danışmanlığını yapmakta ve kısa sürede sosyal medya kanallarında milyonlara ulaşmanıza yardımcı olmaktadır.
Sosyal Medya Kanalları
Sosyal Medya Danışmanlığı konusunda daha fazla bilgi almak, size özel olarak sunacağımız teklifleri dinlemek isterseniz lütfen bizimle iletişime geçiniz.
Merak Ettikleriniz
Facebook Business Manager Nedir ?
Business Manager, işletmeler için reklam, sayfa yönetimi ve işletmelerin doğrulanacağı platformdur. Şirketiniz veya sayfanız için sizi en iyi temsil edecek kişileri Business Manager'da görevlendirebilirsiniz. Sayfa paylaşımlarınızı, reklam yönetimlerinizi ve görev atamalarını bu sayfa üzerinden gerçekleştirirsiniz.
Facebook Pixel Nedir ?
Facebook pikseli, reklam kampanyalarınız için hedef kitleleri ölçmenizi, optimize etmenizi ve oluşturmanızı sağlayan, internet sitenize yönelik bir JavaScript kodu parçasıdır. Facebook pikselini kullanarak, daha etkili Facebook reklam kampanyaları gerçekleştirmek için kişilerin internet sitenizde yaptıkları eylemlerden yararlanabilirsiniz.
Pinterest Pano Nedir ?
Pano, Pinlerin temalarına veya konularına göre bir araya toplandığı yerdir
Pinterest PIN nedir ?
Pin, iğnelemek anlamına gelir. Sevdiğiniz beğendiğiniz Pinterest'te bulunan paylaşımları saklayabilecek görsel yer işaretidir.
Instagram'da TBT Nedir ?
TBT’nin açılımı Throw Back Thursday‘dir ve her perşembe günü çok sevdiğiniz veya özlemini duyduğunuz eski bir anınıza ait fotoğrafı paylaşmaktır.
Twitter'da TT Nedir ?
Trend Topic (TT) anlamına gelmektedir ve kısaca TT olarak yazılmaktadır. Trend; popüler demek. Topic ise konu demek. Twitter’da o gün en çok konuşulan konu ne ise o konu Trend Topic olur.
TT olan bir konu milyonlarca kullanıcısı olan bir platformda ilk 10 manşet konusu arasında gözükür ve bu sayede o konudan milyonlarca kişinin haberdar olması sağlanır.
Twitter'da FF Nedir ?
Follow Friday (FF), yani takip ve cuma kelimelerinin baş harflerinden oluşan kısaltma, ilginç bulduğunuz, sizi takip edenlerin de ilginç bulacağını düşündüğünüz twitter hesaplarını listenize duyurmak için kullanılıyor.
Linkedin'in Amacı Nedir ?
Linkedin iş arayalar ve işverenler arasında teknolojik bir bağ kurmaya yarayan yeni nesil bir sosyal ağdır. Bu sosyal ağ içerisinde hem iş arayanlar iş bulabilmekte hem işverenler aradıkları elemanlara ulaşabilmektedir. Sıradan bir sosyal medya ağı gibi işleyen Linkedin, bir profil ve takipleşme yoluyla iş üzerinden arkadaşlık kurmayı ve iş arkadaşlarının birbiriyle iletişim kurabilmesini sağlar. Yapılması gereken; kayıt olduktan sonra bir profil hazırlayarak insanlara ulaşmaktır. Bu profil sanal bir özgeçmiş olarak Linkedin’de yer alır ve işverenler tarafından incelenme imkanı bulur. Diğer bir açıdan, işveren aradığı koşulları taşıyan elemanın profilini tespit ederek ona ulaşabilir.
Hashtag Nedir ?
Twitter’ın kurulması ile sosyal medyada aktif bir şekilde kullanılmaya başlanan ardından diğer sosyal medya platformlarında da hızlıca yayılmaya başlayan ve (#) sembolü ile ifade edilen sözcükler veya söz öbeğidir. Bugün ayrıca, Facebook, Pinterest, Tumblr, Instagram, Google+ ve Vine gibi sosyal medya kanallarında çok sık kullanılan, yazılı ve görsel medyada etkili olan hashtag’ler etkin bir iletişim sağlamak için artık sosyal medya iletişiminin vazgeçilmez bir parçası haline gelmiştir.
Google My Business Nedir ?
Google My Business; işletmelerin, markaların, sanatçıların ve kuruluşların Arama ve Haritalar da dahil olmak üzere Google'daki çevrimiçi varlıklarını yönetmelerini sağlayan bir araçtır. İşletme bilgilerinin doğrulanarak ve düzenlenerek hem müşterilerin sizi bulması sağlanır, hem de onlara işletmenizin hikayesi anlatılır.