5 yaşını doldurmayan Snapchat ,kısa bir süre önce 10. yaşını kutlayan Twitter’ı geride bıraktı.
Bloomberg’in yaptığı haber, Snapchat’in günlük kullanıcı sayısını 150 milyon olarak açıkladı. Bu da 140 milyon günlük kullanıcıya sahip Twitter’ı geride bıraktığının göstergesi oldu. Ancak iki şirkette sayısal bir bilgi paylaşmaktan kaçınıyor.
Yapılan habere göre, Snapchat Twitter’ı gerisinde bırakmayı başarsa da Facebook’a yetişmek için Snapchat’in önünde uzun bir yol görünüyor. Bloomberg’in yaptığı haber, Twitter’ın yatay bir gelişme çizgisini takip ettiğini söylerken, Snapchat’in günden güne bir artış içinde olduğunu belirtiyor. Dikkat çeken bir ayrıntı ise Twitter’ın kısa bir süre önce 10. yaşını kutlamasına rağmen, daha 5 yaşını bile doldurmayan Snapchat tarafından geride bırakılması.
Snapchat’i diğer sosyal mecralardan ayıran ve gençlerin gözdesi haline getiren en önemli kısım ise, günlük hayatlarından kesitleri hikayelerine ekleyebilmeleri. Snapchat reklam verenlerin de dikkatinden kaçmadı, gençleri hedefleyen markaların ve kampanyaların odak noktası oldu.
2013 yılında Facebook’un sunduğu 3milyon dolarlık satın alma teklifini reddeden Evan Spiegel’in, ne kadar doğru bir karar verdiği ise gözler önünde.