İnstagramın reklam kampanyasına, Snapchat’in gençler arasında gün geçtikçe popülerliğini arttırmasının neden olduğu düşünülüyor.
Geçtiğimiz günlerde instagram tasarımını, logosunu ve algoritmasını yenileyerek platformun genel görünümünü değiştirdi. Kullanıcılarından bu durumu beğenenler kadar beğenmeyenler de oldu.
Bu aralar Snapchat’in instagramdan daha popüler olması instagramı atağa geçirdi. Bu atak ise yaz aylarında Fransa’da başlatılacak instagram reklamlarının, Ağustos sonuna kadar sinema ve panolara taşınması.
Ülkeler arasından Fransa’nın tercih edilme nedeni ise 2016 Avrupa Şampiyonası’na ev sahipliği yapması nedeniyle ilgiyi üstünde toplaması. Les Echos isimli Fransız ekonomi gazetenin duyurduğu habere göre, Fransız instagram kullanıcılarının platformda paylaştıkları fotoğraf ve videolardan oluşan instagram reklamları panoların ve sinema salonlarının yanı sıra Fransız internet sitelerinde de yerini alacak.
Facebook Fransa Sorumlusu Laurent Solly, İnstagram reklamları için harcanacak bütçeyle ilgili net bir bilgi paylaşmazken, şirket kasasından kayda değer bir miktarın reklam gideri olarak çıkacağını söyledi.
Reklamın amacı ise Fransa’daki aktif instagram topluluğunu kutlamak olarak açıklandı. Bu reklamın başka ülkelere taşınıp taşınmayacağı ise belirsizliğini koruyor.