Günümüzde birçok kurum sosyal medya hesaplarını proaktif bir biçimde yönetiyor veya bir sosyal medya uzmanı aracılığıyla yönettiriyor.
Günümüzde birçok kurum sosyal medya hesaplarını proaktif bir biçimde yönetiyor veya bir sosyal medya uzmanı aracılığıyla yönettiriyor.
İnternet kullanıcılarının herhangi bir konuda bilgi edinmek için en çok kullandıkları araç arama motorlarıdır, dolayısıyla bir firma veya markayı potansiyel müşterilerine ulaştıracak olan araçlar da onlardır.
Günümüzde insanlar yararlanacakları bir hizmet veya alacakları bir ürün hakkında bilgi almak için web sitelerini karıştırıyor; yazılara, görsellere, yorumlara, eleştirilere, reklam ve kampanyalara bakarak karar veriyorlar.
İş ve kariyer denilince akla gelen ilk sosyal medya platformu olan Linkedin 20 Ağustos 2013’de bir yenilik yaptı ve Linkedin Üniversite Sayfaları hizmetini devreye soktu.
Pazarlama alanında kısa zamanda büyük etki yaratan ve herkesin iştahını kabartan dijital pazarlama sektörü sürekli büyüyüp genişlerken önemli noktaları göz önünde bulundurmadan atılan kullanıcıların strateji ve kampanya hataları yapabildikleri görülüyor.