Çok hızlı bir döngüsü olan sosyal medyada dinamiklerin kontrol edilmesi her zaman kolay değildir.
Çok hızlı bir döngüsü olan sosyal medyada dinamiklerin kontrol edilmesi her zaman kolay değildir.
Günümüzde birçok kurum sosyal medya hesaplarını proaktif bir biçimde yönetiyor veya bir sosyal medya uzmanı aracılığıyla yönettiriyor.
Günümüzde insanlar yararlanacakları bir hizmet veya alacakları bir ürün hakkında bilgi almak için web sitelerini karıştırıyor; yazılara, görsellere, yorumlara, eleştirilere, reklam ve kampanyalara bakarak karar veriyorlar.
Pazarlama alanında kısa zamanda büyük etki yaratan ve herkesin iştahını kabartan dijital pazarlama sektörü sürekli büyüyüp genişlerken önemli noktaları göz önünde bulundurmadan atılan kullanıcıların strateji ve kampanya hataları yapabildikleri görülüyor.