İnternet günümüzde kişiler, kurumlar, markalar, firmalar, ürünler, hizmetler hakkında fikir edinmek için en çok kullanılan kaynaklardan biri haline geldi.
İnternet günümüzde kişiler, kurumlar, markalar, firmalar, ürünler, hizmetler hakkında fikir edinmek için en çok kullanılan kaynaklardan biri haline geldi.
Günümüzde birçok kurum sosyal medya hesaplarını proaktif bir biçimde yönetiyor veya bir sosyal medya uzmanı aracılığıyla yönettiriyor.
İnternet kullanıcılarının herhangi bir konuda bilgi edinmek için en çok kullandıkları araç arama motorlarıdır, dolayısıyla bir firma veya markayı potansiyel müşterilerine ulaştıracak olan araçlar da onlardır.
Yayın hayatına 2003 yılında blog platformu olarak başlayıp zamanla bir içerik yönetim sistemi haline gelmiş olan bir yazılım olan Wordpress’in 2013 yılı itibarıyla 13 milyon kadar kullanıcısı olduğu tahmin ediliyor.
‘E-ticarette başarılı olmak’ konusunu araştırdığınız zaman hedefine fazlasıyla ulaşmış mutlu girişimcilerin yanında bu yolda hayal kırıklığına uğramış sayısız kişi de olduğunu görürsünüz.