Günümüzde birçok kurum sosyal medya hesaplarını proaktif bir biçimde yönetiyor veya bir sosyal medya uzmanı aracılığıyla yönettiriyor.
Günümüzde birçok kurum sosyal medya hesaplarını proaktif bir biçimde yönetiyor veya bir sosyal medya uzmanı aracılığıyla yönettiriyor.
İnternet kullanıcılarının herhangi bir konuda bilgi edinmek için en çok kullandıkları araç arama motorlarıdır, dolayısıyla bir firma veya markayı potansiyel müşterilerine ulaştıracak olan araçlar da onlardır.
Kullanıcının dikkatini çekerken aynı zamanda onu eğlendirmeyi de amaçlayan viral pazarlama için etkileyici ve eğlenceli videolar, infografikler, online oyunlar ve daha birçok yaratıcı yöntem kullanılabilir.
Sosyal ağların kullanımının artması internet ortamındaki içerik sayısının da çoğalmasını getiriyor.
Günümüzde insanlar yararlanacakları bir hizmet veya alacakları bir ürün hakkında bilgi almak için web sitelerini karıştırıyor; yazılara, görsellere, yorumlara, eleştirilere, reklam ve kampanyalara bakarak karar veriyorlar.