Sosyal ağların kullanımının artması internet ortamındaki içerik sayısının da çoğalmasını getiriyor.
Sosyal ağların kullanımının artması internet ortamındaki içerik sayısının da çoğalmasını getiriyor.
Günümüzde insanlar yararlanacakları bir hizmet veya alacakları bir ürün hakkında bilgi almak için web sitelerini karıştırıyor; yazılara, görsellere, yorumlara, eleştirilere, reklam ve kampanyalara bakarak karar veriyorlar.
Sosyal medya platformlarının kullanım amacı kişisel veya ticari olabilir ya da bu platformlar devlet kurumları tarafından çeşitli amaçlarla kullanılabilir.
Dijital ortamda kişi veya kurumların itibarını yönetmek bilişim hukuku ve online müşteri ilişkileri gibi konularda da bilgili olmayı gerektiriyor.
Instagram’da marka yönetimi konusunda başarılı olmak için bazı inceliklere dikkat etmek gerekiyor.